Wymiana, zwroty i reklamacje

Jeśli nie trafiłaś z rozmiarem, możesz wymienić towar na inny lub zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki.

Staramy się dokładnie opisywać nasze towary, wszystkie przedmioty są przez nas mierzone, aby łatwiej było dobrać odpowiedni rozmiar, dlatego prosimy kierować się wymiarami podanymi na stronie każdego przedmiotu. Rozmiary stosowane przez różnych producentów często nie pokrywają się ze sobą, dlatego ważne jest sprawdzenie dokładnych wymiarów ubrań.

Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolona z zakupu, umożliwiamy bezproblemowy zwrot oraz wymianę nieużywanych towarów (pomijając zwykłe zapoznanie się z towarem).

WYMIANY

Przed odesłaniem produktów w celu dokonania wymiany prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem mailowym: sklep@aisinom.pl lub telefonicznie: +48 606 727 928

Przekażemy istotne informacje na temat procedury wymiany oraz zarezerwujemy dla Państwa towar na wymianę. 

Aby ułatwić procedurę wymiany przygotowaliśmy formularz wymiany który należy dołączyć wraz z dowodem zakupu do odsyłanego towaru. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu. 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem ani paczkomatami. Towary do wymiany prosimy wysyłać Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (paczką pocztową lub listem poleconym).

ZWROTY

Jeśli nie zdecydujesz się na wymianę towaru na inny, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu towaru w terminie 14 dni. Odstąpienia od umowy można dokonać składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wypełnione oświadczenie powinno być przesłane na adres: Aisinom Monika Fabiańska, ul. Ks. D. Jędrzejewskiego 2/13, 62-700 Turek lub droga mailową na adres sklep@aisinom.pl

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można dołączyć do paczki z odsyłanym towarem. Prosimy również o załączeniu dowodu zakupu towaru. Sposób opakowania powinien odpowiadać właściwościom rzeczy, produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

Klient zwraca towar na własny koszt i ryzyko.

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Zwroty prosimy wysyłać Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (paczką pocztową lub listem poleconym).

Zwracany towar należy odesłać na adres:

Aisinom Monika Fabiańska

ul. Ks. D. Jędrzejewskiego 2/13

62-700 Turek

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji towaru niezgodnego z umową, prosimy o pobranie zgłoszenia reklamacyjnego, dokładne wypełnienie i dołączenie wraz z dowodem zakupu do odsyłanego towaru.

Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki od klienta.

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami. Zwroty prosimy wysyłać Pocztą Polską przesyłką rejestrowaną (paczką pocztową lub listem poleconym).

Wszystkie przesyłki prosimy odesłać na adres:

Aisinom Monika Fabiańska

ul. Ks. D. Jędrzejewskiego 2/13

62-700 Turek